Událost ohlásíte našim operátorům emailem, zaslaným na adresu info@brasty.cz. V emailu prosím uveďte:
Číslo nákupního dokladu
Důvod uplatnění služby
Operátor Vás následně kontaktuje a domluvíte se na dalším postupu a na zaslání vraceného zboží na naši centrálu.
Lhůta pro vyřízení žádosti počíná okamžikem předání vraceného produktu.
Jak probíhá vyřizování
Nejprve zajistíme kompletní diagnostiku v našem servisním centru. Pokud bude potvrzeno, že produkt není mechanicky poškozen, vyřídíme Vaši žádost (oprava zboží, výměna zboží nebo dobropis).
Jak dlouho to trvá
Všechny žádosti vyřizujeme obratem, nejdéle však do 45 dnů od předání produktu.
Událost ohlásíte našim operátorům emailem, zaslaným na adresu info@brasty.cz.
V emailu prosím uveďte:
Číslo nákupního dokladu
Příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
V případě odcizení výrobku:
Usnesení o odložení případu
Úřední Protokol, Výpověď, potvrzení o nahlášení od Policie ČR – nezapomeňte prosím uvést přidělené číslo škody.
Operátor Vás následně kontaktuje, domluvíte se na dalším postupu a na zaslání poškozeného zboží na naši centrálu.
Lhůta pro vyřízení počíná okamžikem předání poškozeného produktu nebo dodáním všech potřebných potvrzení od Policie ČR.
Jak probíhá vyřizování
Jedná-li se o poškození produktu, nejprve zajistíme kompletní diagnostiku v servisním centru. Pokud to povaha poškození umožňuje, navrhneme možnosti opravy a vyčíslíme náklady na opravu. Následně rozhodneme, zda je oprava produktu rentabilní nebo dojde k vyřízení události jiným způsobem.
Jak dlouho to trvá
Všechny ohlášené události vyřizujeme obratem, nejdéle však do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení nezbytných dokumentů od Policie ČR v případě odcizení.