Doprava zdarma Největší výprodej

Doprava

Doprava zboží je zpoplatněna a to dle zvoleného způsobu dopravy a platby.

 

Ceny dopravy

  • Osobní odběr:    zdarma
  • PPL:  70 Kč (nad 3000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík do ruky:  70 Kč (nad 3000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík na poštu:    70 Kč (nad 3000 Kč zdarma)
  • Zasilkovna.cz: 35 Kč (nad 1500 Kč zdarma)

 

Ceny platby

  • Hotově/kartou:   zdarma
  • Bankovním převodem:  zdarma 
  • Dobírka –  Česká pošta: 19 Kč (nad 3000 Kč zdarma)
  • Dobírka – PPL: 19 Kč (nad 3000 Kč zdarma) 
  • Dobírka – Zásilkovna.cz: 19 Kč (nad 3000 Kč zdarma)

 

OSOBNÍ ODBĚR – Olomouc

  • Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednané online, nikoli o kamennou prodejnu.
  • Osobní odběr je ZDARMA.
  • O průběhu zpracování objednávky budete informování SMS zprávami (1. SMS – potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru)
  • Objednávky se odbavují přes platební terminál na výdejně (hotově/kartou).
  • Platba převodem:
    • 1. SMS – potvrzení objednávky;
    • 2. SMS – potvrzení přijetí platby; 
    • 3. SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód.
  • Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní (po telefonické nebo emailové domluvě Vám objednávku rádi prodloužíme).
  • Své zboží si můžete vyzvednout po–pá, 8:30–17:00.
  • S reklamací a odstoupením od smlouvy Vám pomůže asistentka na výdejním místě.
  • Hodinky si na vyžádání můžete před koupí prohlédnout a vyzkoušet přímo na výdejním místě.

 

Česká pošta – Balík do ruky

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty jako "obchodní balík".
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky Vám SMSkou přijdou informace (včetně podacího čísla balíku).
  • Kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty.
  • V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, o čemž budete informováni "výzvou k vyzvednutí ve Vaší schránce.
  • Na poště bude balíček připraven k převzetí maximálně 6 dní.
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
  • Nepřehlédněte! Zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. Nebo bude-li to možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené, okamžitě ho reklamujte. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

Česká pošta – Balík na poštu

  • Zásilka Vám nebude doručena domů, ale na Vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2700 míst).
  • O možnosti vyzvednoutí zásilky budete informování SMS či emailem.
  • Vždy vyčkejte na upozornění SMS zprávou nebo emailem s výzvou, že si můžete zásilku vyzvednout.
  • Před tímto upozorněním na poštu nechoďte, může se stát, že zásilka nebude ještě přichystána.
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky (případně emailovou adresu nebo tel. číslo).
  • Ve chvíli, kdy je zásilka expedována, obdržíte o tom emailem informaci obsahující i podací číslo balíku.
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo bankovním převodem ještě před samotným odesláním zásilky.
  • Při přebírání zásilky zkontrolujte prosím její stav (zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a nahrazena jinou – bílou nebo průhlednou). Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji ještě za přítomnosti doručovatele a v případě jakýchkoli pochybností ji odmítněte převzít a ihned nás informujte.
  • Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození nebo ztrátu vlivem přepravy neručíme.
  • V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte prosím rovnou zákaznickou linku České pošty na tel. čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit max. 3 dny nazpět.

Kurýr PPL

  • Objednané zboží Vám doručí kurýr společnosti PPL.
  • Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst.
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Ráno před doručením by Vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s Vámi přesné místo a čas doručení (oboje lze po domluvě s ním změnit).
  • Jestliže využijete tento způsob dopravy, zadejte do objednávky telefonní číslo, na kterém jste nejčastěji k zastižení.
  • Svou zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz (v horním menu si zvolíte políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo své zásilky a stisknete OK).

Zásilkovna 

  • Síť výdejních míst po celé ČR a SR.   
  • Objednaný produkt necháme doručit do Vámi vybrané Zásilkovny.
  • Zboží tam bývá připraveno k vyzvednutí obvykle do 2 dní od expedice.
  • Váš balíček zde zůstane nejdéle 7 dní od dne doručení.    
  • Cestu zásilky můžete sledovat online z pohodlí domova na www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
  • S případnou reklamací zboží Vám pomůže asistent na Vámi zvolené Zásilkovně.
  • Lhůtu vyzvednutí si můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.

Platba online převodem – Comgate

Po odeslání objednávky máte možnost využít služby ePlatba, která Vás rovnou přesměruje do internetového bankovnictví Vaší banky. Jestliže spěcháte na doručení zásilky, tento způsob platby je nejrychlejší. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební branou Vaší banky a nikdo cizí se k nim nedostane. Příjemce platby obdrží pouze informaci o transakci obsahující základní údaje o platbě.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro potřebu prodávajícího a nebudou poskytnuty jiným subjektům (s výjimkou zpracovatelů plateb).

 

Košík 0 Kč 0

Naposledy
prohlíženo

Zatím jste si neprohlíželi žádné produkty.

Uživatelská sekce

Přihlásit
nebo registrovat