Doprava

 

Máme pro vás několik možností, jak můžete za svou objednávku zaplatit, a jak vám ji doručíme. Jste-li z Olomouce a okolí, můžete si své zboží bezplatně osobně vyzvednout u nás ve výdejně (která je součástí naší firmy). Jestliže vás však od nás dělí desítky a stovky kilometrů, rádi vám ho pošleme prostřednictvím České pošty nebo PPL. Vyberte si, co vám nejvíce vyhovuje...

Ceny dopravy

  • Osobní odběr:    zdarma
  • PPL:  70 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík do ruky:  70 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík na poštu: 70 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Zásilkovna: 35 Kč (nad 1 500 Kč zdarma)

 

Ceny platby

  • Hotově/kartou:   zdarma
  • Bankovním převodemzdarma 
  • Dobírka –  Česká pošta: 19 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Dobírka – PPL: 19 Kč (nad 3 000 Kč zdarma) 
  • Dobírka – Zásilkovna: 19 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)

Osobní odběr – Olomouc

  • Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednaného v našem e-shopu. Nejde o kamennou prodejnu.
  • Osobní odběr je zdarma.
  • Za zboží můžete zaplatit až zde, při převzetí objednávky, hotově nebo kartou.
  • O průběhu zpracování objednávky vás budeme informovat SMS zprávami (1. SMS – potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru). Prosíme, pro balíček se k nám vypravte až potom, co vám přijde tato potvrzující SMS.
  • Jestliže za zboží zaplatíte předem (bankovním převodem), přijdou vám tyto SMS zprávy:
  1. SMS – potvrzení objednávky;
  2. SMS – potvrzení přijetí platby; 
  3. SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód (ten je k vyzvednutí objednávky nutný!).
  • Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní. Potřebujete-li na jeho vyzvednutí více času, prosíme, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Rádi vám tuto dobu prodloužíme.
  • Své zboží si zde můžete vyzvednout každý všední den (mimo státních svátků) v čase 8.30–17.00.
  • S případnou reklamací nebo zákonným odstoupením od smlouvy vám pomůže asistentka na výdejním místě.
  • Vybrané hodinky si na výdejním místě můžete nejprve prohlédnout a vyzkoušet, teprve potom přejít k platbě.

 

Česká pošta – Balík do ruky

  • Při zvolení této možnosti vám bude balíček doručen prostřednictvím České pošty jako "obchodní balík".
  • Očekávejte ho do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Jakmile zásilku vyexpedujeme, budete o tom informováni SMS zprávou, ve které naleznete i podací číslo zásilky.
  • Přesnou polohu své zásilky můžete, pomocí podacího čísla, sledovat v online systému České pošty.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, uloží zásilku na příslušné poště. O této skutečnosti budete informováni "výzvou k vyzvednutí zásilky" ve vaší schránce.
  • Na poště si svou zásilku vyzvedněte maximálně do 6 dní od zanechání "výzvy". Poté bude odeslána zpět k nám do skladu.
  • Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
  • Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.

Česká pošta – Balík na poštu

  • Zásilka vám nebude doručena domů, ale na vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2 700 míst).
  • Jakmile vaše zásilka dorazí na příslušnou poštu, budete o tom informováni SMS zprávou i e-mailem. Na tuto výzvu si, prosíme, vždy počkejte. Dříve nemá cenu se své zásilky domáhat, téměř s jistotou pro vás ještě nebude přichystána.
  • K vyzvednutí zásilky si připravte svůj doklad totožnostipodací číslo zásilky (případně e-mailovou adresu nebo telefonní číslo).
  • Podací číslo zásilky vám přijde SMS zprávou i e-mailem ve chvíli, kdy pro vás balíček vyexpedujeme.
  • Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
  • Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.

Kurýr PPL

  • Objednané zboží vám doručí kurýr společnosti PPL.
  • Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst.
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Ráno, v den doručení, by vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s vámi přesné místo a čas doručení (oboje lze po domluvě s ním změnit).
  • Jestliže si zvolíte tento způsob dopravy, zadejte do objednávky telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
  • Svou zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz (v horním menu si zvolíte políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo své zásilky a stisknete OK).

Zásilkovna 

  • Síť výdejních míst po celé ČR a SR.   
  • Vy sami si zvolíte, ve které Zásilkovně si chcete balíček od nás vyzvednout.
  • Zboží tam bývá doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Vaše zásilka zde zůstane uložená nejdéle 7 dní ode dne doručení. V případě potřeby si tuto lhůtu můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.
  • Přesnou polohu své zásilky můžete sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
  • S případnou reklamací zboží vám pomůže asistent na vámi zvolené Zásilkovně.

Platba online převodem – Comgate

Jestliže spěcháte na doručení zásilky, tento způsob platby je nejrychlejší.

Po odeslání objednávky si zvolte možnost ePlatba, která vás rovnou přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. V tomto případě expedujeme zboží ihned po přijetí potvrzení o platbě.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou standardně chráněny platební branou vaší banky (stejně jako při zadávání bankovního převodu). My ani společnost Comgate k nim nemáme přístup. Naše společnost, jakožto příjemnce platby, obdrží jen informaci o provedené transakci obsahující pouze základní údaje o platbě.

Vy, jakožto zákazník, nám dáváte pouze souhlas se zpracováním vašich kontaktních údajů (a to až do doby vyjádření vašeho písemného nesouhlasu s tímto zpracováním). Tyto kontaktní údaje slouží výhradně k uskutečnění objednávky a nebudou poskytnuty jiným subjektům (s výjimkou zpracovatelů plateb).

Převod peněz zajišťuje společnost ComGate Payments, a.s.