Doprava

Doprava

 

Nechci platit dopravu


Momentálně je osobní odběr nahrazen Zásilkovnou. Využijte jejich možnosti osobního odběru po celé republice.


Ceny dopravy

  • PPL:  70 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík do ruky:  80 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Česká pošta – Balík na poštu: 80 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Zásilkovna: 39 Kč (nad 1 500 Kč zdarma)

 

Ceny platby

  • Hotově/Kartou:   zdarma
  • Bankovním převodem:  zdarma 
  • Dobírka –  Česká pošta: 39 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
  • Dobírka – PPL: 29 Kč (nad 3 000 Kč zdarma) 
  • Dobírka – Zásilkovna: 29 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH


Česká pošta – Balík do ruky

  • Při zvolení této možnosti vám bude balíček doručen prostřednictvím České pošty jako "obchodní balík".
  • Očekávejte ho do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Jakmile zásilku vyexpedujeme, budete o tom informováni SMS zprávou, ve které naleznete i podací číslo zásilky.
  • Přesnou polohu své zásilky můžete, pomocí podacího čísla, sledovat v online systému České pošty.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, uloží zásilku na příslušné poště. O této skutečnosti budete informováni "výzvou k vyzvednutí zásilky" ve vaší schránce.
  • Na poště si svou zásilku vyzvedněte maximálně do 6 dní od zanechání "výzvy". Poté bude odeslána zpět k nám do skladu.
  • Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
  • Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.

Česká pošta – Balík na poštu

  • Zásilka vám nebude doručena domů, ale na vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2 700 míst).
  • Jakmile vaše zásilka dorazí na příslušnou poštu, budete o tom informováni SMS zprávou i e-mailem. Na tuto výzvu si, prosíme, vždy počkejte. Dříve nemá cenu se své zásilky domáhat, téměř s jistotou pro vás ještě nebude přichystána.
  • K vyzvednutí zásilky si připravte svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky (případně e-mailovou adresu nebo telefonní číslo).
  • Podací číslo zásilky vám přijde SMS zprávou i e-mailem ve chvíli, kdy pro vás balíček vyexpedujeme.
  • Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
  • Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.

Kurýr PPL

  • Objednané zboží vám doručí kurýr společnosti PPL.
  • Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst.
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Ráno, v den doručení, by vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s vámi přesné místo a čas doručení (oboje lze po domluvě s ním změnit).
  • Jestliže si zvolíte tento způsob dopravy, zadejte do objednávky telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
  • Svou zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz (v horním menu si zvolíte políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo své zásilky a stisknete OK).

Zásilkovna 

  • Síť výdejních míst po celé ČR a SR.   
  • Vy sami si zvolíte, ve které Zásilkovně si chcete balíček od nás vyzvednout.
  • Zboží tam bývá doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
  • Vaše zásilka zde zůstane uložená nejdéle 7 dní ode dne doručení. V případě potřeby si tuto lhůtu můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.
  • Přesnou polohu své zásilky můžete sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
  • S případnou reklamací zboží vám pomůže asistent na vámi zvolené Zásilkovně.

Platba online převodem – GoPay

Jestliže spěcháte na doručení zásilky, tento způsob platby je nejrychlejší.

Při volbě platební metody si zvolte možnost ON-LINE PLATEBNÍ KARTOU, která vás rovnou přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. V tomto případě expedujeme zboží ihned po přijetí potvrzení o platbě.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou standardně chráněny platební bránou vaší banky (stejně jako při zadávání bankovního převodu). My ani společnost GoPay k nim nemáme přístup. Naše společnost, jakožto příjemce platby, obdrží jen informaci o provedené transakci obsahující pouze základní údaje o platbě.

Vy, jakožto zákazník, nám dáváte pouze souhlas se zpracováním vašich kontaktních údajů (a to až do doby vyjádření vašeho písemného nesouhlasu s tímto zpracováním). Tyto kontaktní údaje slouží výhradně k uskutečnění objednávky a nebudou poskytnuty jiným subjektům (s výjimkou zpracovatelů plateb).

Převod peněz zajišťuje společnost GoPay.

 

Právě nyní! Doprava zdarma na více než 4160 produktů. Více zde.

Právě nyní! Doprava zdarma na více než 4160 produktů. Více zde.

VYHLEDAVAM...
VYHLEDAVAM...
up