Parfémy Chloé – elegance a něžná vůně

Parfémy Chloé – elegance a něžná vůně

Pavlína Balogová | 4. 3. 2020

Dámské parfémy jsou nedílnou součástí každé ženy. Jiný používáme pro denní nošení, jiný se hodí na oficiální akce nebo na večer ve společnosti. Vybrat si vhodnou vůni je naprosto zásadní pro vhodné doplnění outfitu a dokreslení celého dojmu, který žena vytváří.

Parfém by měl vonět nejen okolí, ale i nám. Měl by se k ženě hodit, doplňovat ji a charakterizovat ji. Měl by být výrazný a specifický, ale neměl by zbytečně dráždit čichové buňky a být nepříjemný. A přesně takové jemné, charakteristické a příjemné jsou parfémy Chloé

Historie značky Chloé, aneb vše začalo módou a kolekcí oblečení

Značku Chloé založila v 50. létech 20. století návrhářka a švadlena Gaby Aghion. Gaby Aghion pochází z Egypta, ale v roce 1945 se přestěhovala do Francie a začala pracovat na nové kolekci módy. Cílem této kolekce bylo uvolnit strohost a strnulost módy, která v té době Francii ovládala. 

Gaby Aghion spojila své síly s obchodním partnerem Jaxquesem Leniorem a společně spustili prodej šesti různých něžných bavlněných šatů, které prodávali zejména v obchodem. Díky tomu byla značka Chloé dostupná téměř všem a hodila se pro každodenní nošení. 

Gaby svou první kolekci módy navrhovala s ohledem na pohodlí, uvolněnost, příjemné nošení a jemnost. Proto byly její modely vzdušné, slušivé, kopírovaly křivky ženského těla a dobře se nosily. Při navrhování dbala Gaby zejména na jemnost, něžnost a ženskost a od toho pochází i jméno značky. Po dlouhé době rozhodování a zvažování se spolu s obchodním partnerem rozhodla dát značce něžné a jemné ženské jméno Chloé

První kolekce byla oficiálně vypuštěna na světlo světa v roce 1956 v Café de Flore a prakticky ihned si získala obrovskou přízeň a popularitu. Značka strmě stoupala vzhůru a spolu s tím i nároky, které na ni byly kladené. Zakladatelka značky Chloé Gaby Aghion proto v průběhu 60. a 70. let 20. století otevřela brány značky a začala poskytovat příležitost pro realizaci také mladým talentům. 

Gaby Aghion před svou smrtí v roce 2014 uváděla, že inspiraci pro vznik kolekcí Chloé čerpala ze svého okolí a svých zážitků, zejména pak ze západů a východů slunce, prožitých citů a lásky a momentů, které strávila v koňském sedle. 

Karl Lagerfeld a první dámský parfém 

Do společnosti Chloé díky poskytnutým příležitostem pro mladé talenty nastupuje také Karl Lagerfeld. Ten se ke značce přidal v roce 1966 a v následujících letech ji proslavil a rozšířil do mnoha zemí světa. Navrhoval nejen krásné a originální dámské kolekce, ale přinesl také první parfém Chloé. Šlo o parfém Chloé for Women, který na trh uvedl v roce 1975 a který se s různými obměnami prodává do dnes a je i dnes hitem. 

Během doby, kdy s touto světoznámou značkou Chloé spolupracovat právě Karl Lagerfeld si produkty značky, ať již šlo o módu nebo parfémy, oblíbily také známé ženy jako například Briditte Bardot, známá filmová herečka, nebo třeba Jackie Kennedy, manželka prezidenta Kennedyho. Karl Lagerfeld ukončil spolupráci s Chloé po 17 letech a přešel ke konkurenční značce Chanel

Odkoupení značky Chloé velkým řetězcem 

V roce 1977 se stala významnou tváří značky Stella McCartney, která navrhovala mimo jiné spodní prádlo a kalhoty s nízkým sedem. Po ní následovala Phoebe Philo s kolekcemi odvážných modelů. Mottem značky Chloé se v tomto období stává heslo „tvrdě a něžně“. Značka nabízí oděvy na běžné denní nošení, ale také erotické spodní prádlo, krajkované prádlo a jemné blůzky. 

V roce 1985 značku odkoupil velký holding společností, které se zabývaly produkcí a prodejem luxusního zboží, Richemont Group. To značce otevírá nové možnosti, a ještě více podporuje její propagaci, věhlas a rozšíření. Známé jsou nejen módní kolekce oblečení, ale také svěží a smyslné vůně, tedy dámské parfémy Chloé

Směřování značky ve 21. prvním století

Také ve 21. století dochází k prohlubování povědomí o značce a parfémy Chloé a módní kolekce patří bezesporu mezi jedny z nejpopulárnějších. Miliony žen si oblíbily dámské parfémy a výrobky značky Chloé. Mezi nimi například modelka Lou Dillon či americká herečka Natalie Portman

Od roku 2005 vedl tuto francouzskou značku Paulo Melim Andersson, švédský návrhář a profesor módy, který Chloé vdechl osobitý a moderní styl. Po něm převzala vedení Chloé Hannah MacGibbon, která vydala nový dámský parfém a uvedla na trh další kolekce. 

I v dnešní době jsou smyslností, ženskou rafinovaností a lehkostí, uchvácené miliony žen po celém světě a značka si po právu vydobyla místo na výsluní módního světa. 

Dámské parfémy Chloé a jejich charakteristické rysy

Každý parfém z dílny světoznámé značky Chloé se mírně liší. Ale jedno mají společné. Jsou vznešené, jemné, osvěžující a zároveň silné a neodolatelné. Ženám, které je nosí dodávají šarm a sebevědomí. 

Pro parfémy Chloé jsou charakteristické květinovo-dřevité vůně mnohdy s orientálními podtóny a tóny vanilky. 

Dámské parfémy Chloé podporují romantické myšlení, skvěle se hodí pro romantické ženy i sebevědomé manažerky. Parfémy Chloé se přizpůsobí své nositelce, budou sebevědomé, romantické, zasněné, zamyšlení, něžné, bezstarostné – prostě přesně takové, jaké je zrovna budete potřebovat. Parfémy Chloé podtrhnou vaši krásu a doplní váš vzhled i celkový dojem. Udělají z vás zkrátka královnu.

Nejoblíbenější parfémy Chloé 

Mezi nejoblíbenější kousky francouzské značky Chloé patří Chloé Nomade, Chloé L’Eau, Chloé Love Story a samozřejmě ikona této značky Chloé Chloé.


Snad nejprodávanější a nejoblíbenější je dámský parfém Chloé Chloé. Vyniká hravostí, smyslností, elegancí a nápaditostí. Podtrhuje romantickou a něžnou duši jeho nositelky. Vyniká květinovými tóny se srdcem vůně magnólie, růže a konvalinky. Tento parfém je na trhu již od roku 2008 a stále se těší obrovské oblibě a mnohé ženy se k němu opakovaně vrací a nesmí chybět mezi vůněmi, které mají na poličce a používají denně nebo při zvláštních příležitostech. 

Další ikonickou stálicí této francouzské značky je Chloé Love Story. Na trh byla uvedena v roce 2014 a prakticky hned se dostala mezi nejoblíbenější dámské parfémy této značky. Love Story je inspirovaná milostným příběhem z Paříže a podtrhuje svůdnost a smyslnost ženy. Vůně má výrazné květinovo-ovocné tóny a je svěží a čistá. Její srdce tvoří černý rybíz, broskev, růže, madagaskarský jasmín a květ pomerančovníku. To vše je doplněno o další ovocné a dřevité tóny, jejichž kombinace vytváří nezapomenutelnou smyslnou vůni. Vůně Chloé Love Story podtrhuje nejen smyslnost, ale také eleganci ženy a podporuje romantické cítění a něžné vystupování.

Podstatně mladší sestřičkou výše uvedených parfémů je Chloé Nomade, která byla na trh uvedená v roce 2018. Tváří této něžné ženské vůně se stala herečka Ariane Labed. Vůně je něžná, květinová, podporuje jemnost, vzbuzuje svobodu a nabádá k objevování světa okolo nás. Srdce této vůně tvoří frézie, která má jemnou květinovou vůni. Ve vrchní části tohoto dámského parfému je mirabelka, která doplňuje a podporuje něžnost tohoto jemného parfému Chloé. Tato mladá a moderní vůně má také velmi originální flakónek, který byl inspirován kolekcí kabelek Chloé Drew.


Aktuálně: Doprava zdarma na více než 4 500 produktů – více ZDE

Dovezeme vám to zadarmo  – více ZDE

Vyhledávání
VYHLEDAVAM...
VYHLEDAVAM...
up