Bezproblémová reklamace

Bezproblémová reklamace

V Brasty dbáme na vysokou kvalitu nabízeného zboží. Naši kolegové z expedice jsou pravidelně školeni tak, aby se k vám dostaly produkty pečlivě zabalené a aby nehrozilo jejich poničení během přepravy. Procento vad na prodávaném zboží je díky tomu skutečně mizivé. I tak je ale dobré vědět, že případné nedostatky řešíme vždy co nejrychleji a k vaší maximální spokojenosti. Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám rád vrací. Proto i v případě reklamace postupujeme vždy maximálně rychle tak, abyste nemuseli na její vyřízení čekat zbytečně dlouho.

Kdy můžete zboží reklamovat?

Reklamaci můžete uplatnit na dodané vadné zboží, nebo v případě, že se závada na zboží projeví během následujících 24 měsíců od jeho zakoupení. výjimkou případů uvedených v Obchodních podmínkáchU zboží označeného “second hand” nelze uplatnit reklamaci na vady a poškození uvedené v jeho popisu.

U veškerého zboží doporučujeme ověřit si předem, zda-li nejste citliví, nebo alergičtí na některou z jeho komponentZ důvodu alergické reakce nelze zboží reklamovat a v případě kosmetiky, z hygienických důvodů,  ani vrátit!

 

Jaká máte práva při reklamaci?

V případě, že bude Vámi podaná reklamace shledána oprávněnou, tedy bude-li závada, či okolnosti poškození ukazovat na vadu výrobní, máte samozřejmě nárok na bezplatnou opravu, nebo v případě vady neodstranitelné, na výměnu zboží. V případě, že stejné zboží již nebude k dispozici, je po domluvě možnost výběru jiného zboží z portfolia společnosti, případně vrácení kupní ceny.

Pokud si zboží chcete ponechat a není v našich možnostech zboží opravit, tak máte právo požádat si o slevu z kupní ceny. I v tomto případě se budeme snažit vyjít vám maximálně vstříc a vrátíme vám část z kupní ceny.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě, že je zboží poškozené nebo nefunkční a vy se rozhodnete jej reklamovat, tak nás prosím kontaktujte buď e-mailem nebo telefonicky.

na e-mailovou adresu provozovatele info@brasty.cz

telefonicky na tel. č.: 581580660

 

Domluvíme se s vámi na dalším postupu tak, aby se vše vyřešilo k vaší spokojenosti. Zboží nám pak můžete buď zaslat poštou nebo přinést osobně. Více o podmínkách reklamace se dočtete zde.