Doprava zdarma Největší výprodej

Volná místa

Své strukturované životopisy společně s přiloženou fotografií zasílejte na email volna.mista@parfemgroup.cz

Už více než 7 let intenzivně budujeme internetový obchod s širokou nabídkou značkových hodinek, parfémů, kabelek a vlasové kosmetiky.

Nechceme být pouze další značkou s ledabyle vyhlížející nabídkou produktů. Pro své zákazníky se snažíme vytvořit příjemné místo, kde se jim bude dobře nakupovat a kam se budou rádi vracet pro luxusní zboží, inspiraci i novou energii. Náš e-shop zásobuje luxusním zbožím nejenom Českou republiku, ale dalších 6 evropských zemí. Tím však nekončíme. Své pole působnosti hodláme nadále rozšiřovat…

Proto se neobejdeme bez nových posil z oblasti marketingu, logistiky, nákupu nebo také komunikace se zákazníky. Jsi to ty, kdo nám tu chybí? Potom se k nám přidej a dej naší práci nový rozměr!

Momentálně potřebujeme obsadit tyto pozice:


Specialista sociálních sítí

Hledáme specialistu na sociální sítě, který by nám pomohl budovat značku a šířit povědomí o nás.

Náplň práce:

  • správa sociálních sítí (zatím Facebook, Instagram, Twitter)
  • vytváření obsahu pro sociální sítě
  • správa a optimalizace reklamních kampaní na sociálních sítích
  • sledování trendů a jejich aplikace
  • úzká spolupráce s marketingovým týmem

Požadavky:

  • kreativní myšlení a umění zaujmout cílové publikum
  • výborná znalost češtiny
  • přehled v trendech v oblasti komunikace sociálních sítích
  • ochota zdokonalovat se v oboru a přicházet s novými nápady
  • flexibilita, schopnost pracovat samostatně
  • orientace na detail
  • pozitivní přístup

Velké plus:

  • prokazatelná praxe v oblasti správy sociálních sítích
  • zkušenost s tvorbou grafického obsahu pro sociální sítě

Nabízíme:

  • HPP na dobu neurčitou
  • práci kousek od centra Olomouce
  • mladý a veselý kolektiv
  • pružnou pracovní dobu
  • odpovídající fixní plat s bonusem podle dosažených výsledků v kampaních
  • kávovar, dotované obědy, kurzy angličtiny, slevy na náš sortiment, podpora účasti na konferencích, workshopech

Specialista cenotvorby a marketingu - Slovensko

Chcete pracovat v oblasti online marketingu se zaměřením na cenotvorbu? Baví Vás pravidelné vylepšování optimalizace a analýza faktorů, které ovlivňují pozice v cenových vyhledávačích? Přidejte se do našeho týmu a rozviňte svůj potenciál v oblasti online marketingu naplno.

Náplň práce:

  • Návrh a tvorba cenotvorby, akcí a výprodejů pro internetové projekty
  • Průběžná analýza cen konkurence a realizace nutných úprav
  • Optimalizace cenové politiky
  • Vyhodnocování a reporting výsledků optimalizace

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Výbornou znalost Slovenského jazyka slovem a písmem 
  • Zkušenosti v oblasti online marketingu
  • Časovou flexibilitu
  • Ochotu podílet se na rozvoji a vývoji mezinárodní firmy
  • Kreativní myšlení a zájem učit se nové věci
  • Spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, pečlivost
  • Znalost AJ výhodou
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • Práci v mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející nadnárodní firmy
  • Možnost kariérního růstu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity

Pracovník Zákaznického Centra - Česká republika

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro překlady a zajištění chodu internetové pobočky v České republice

Náplň práce:

  • Telefonicky a e-mailem pečovat o zákazníky z České republiky i Slovenska
  • Evidovat telefonické objednávky.
  • Pro jazykově nadané je možno alternovat kolegy z anglické nebo německé linky
  • Mít na starost ještě pár marketingových aktivit – propagace e-shopu, SEO,…

Požadujeme:

  • Výbornou češtinu slovem i písmem
  • Být aktivním uživatelem PC.
  • Komunikativnost, veselou povahu, pomůže i odolnost vůči stresu.
  • Znalost angličtiny nebo němčiny velkou výhodou

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce.  
  • Skutečný kariérní růst.
  • Mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci.
  • Příjemné slevy na náš sortiment.
  • Benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…

Pracovník Zákaznického Centra - Slovensko

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro zajištění chodu internetových obchodů na Slovensku.

Náplň práce:

  • péče o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu 
  • administrativní činnost spojená s objednávkami

Požadujeme: 

  • znalost prostředí zákaznického centra z předchozího zaměstnání podmínkou
  • výbornou znalost gramatiky Slovenského jazyka slovem a písmem
  • znalost práce na PC 
  • profesionální vystupování
  • odolnost proti stresu
  • časovou flexibilitu
  • samostatnost, spolehlivost, odpovědnost

Nabízíme: 

  • mladý kolektiv v rychle rostoucí firmě
  • možnost kariérního růstu
  • zaměstnanecké benefity
  • práci na HPP kousek od centra Olomouce

Pracovník Zákaznického Centra - Polsko

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro překlady a zajištění chodu internetové pobočky v Polsku

Náplň práce:

  • pečovat o Polské zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu 
  • překládat texty z českého do Polského jazyka 
  • evidovat telefonické objednávky

Požadujeme: 

  • výbornou znalost Polského jazyka slovem a písmem
  • znalost mentality obyvatelstva a jeho zvyklostí v Polsku
  • odolnost proti stresu
  • znalost práce na PC 
  • znalost prostředí zákaznického centra výhodou
  • profesionální vystupování

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • Práci v mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející nadnárodní firmy
  • Možnost kariérního růstu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity

Pracovník Zákaznického Centra - Rumunsko

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro překlady a zajištění chodu internetové pobočky v Rumunsku

Náplň práce:

  • pečovat o Rumunské zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu 
  • překládat texty z českého do Rumunského jazyka 
  • evidovat telefonické objednávky

Požadujeme: 

  • výbornou znalost Rumunského jazyka slovem a písmem
  • znalost mentality obyvatelstva a jeho zvyklostí v Rumunsku
  • odolnost proti stresu
  • znalost práce na PC 
  • znalost prostředí zákaznického centra výhodou
  • profesionální vystupování

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • Práci v mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející nadnárodní firmy
  • Možnost kariérního růstu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity

Pracovník Zákaznického Centra - Německo

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro překlady a zajištění chodu internetové pobočky v Německu

Náplň práce:

  • pečovat o Německé zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu 
  • překládat texty z českého do Německého jazyka 
  • evidovat telefonické objednávky

Požadujeme: 

  • výbornou znalost gramatiky Německého jazyka
  • výbornou znalost Německého jazyka slovem a písmem
  • znalost mentality obyvatelstva a jeho zvyklostí v Německu
  • odolnost proti stresu
  • znalost práce na PC 
  • znalost prostředí zákaznického centra výhodou
  • profesionální vystupování

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • Práci v mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející nadnárodní firmy
  • Možnost kariérního růstu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity

Pracovník Zákaznického Centra - Anglie

Do naší olomoucké pobočky hledáme administrativního pracovníka pro překlady a zajištění chodu internetové pobočky v Anglii

Náplň práce:

  • Telefonicky a e-mailem pečovat o zákazníky z anglicky mluvících zemí.
  • Evidovat telefonické objednávky.
  • Překládat texty z češtiny do angličtiny a naopak.
  • Mít na starost ještě pár marketingových aktivit – propagace e-shopu, SEO,…

Požadujeme: 

  • Angličtinu v každodenní komunikaci (slovem i písmem).
  • Být aktivním uživatelem PC.
  • Komunikativnost, veselou povahu, pomůže i odolnost vůči stresu.
  • Znalost britské mentality výhodou.

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce.
  • Skutečný kariérní růst. 
  • Mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci.
  • Příjemné slevy na náš sortiment.
  • Benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…

Nákupčí

Chcete pracovat v oblasti nákupu se zaměřením na značkových produkty? Přidejte se do našeho týmu a rozviňte svůj potenciál v oblasti nákupu naplno.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za výběr svěřeného sortimentu a dodavatelů
  • práce s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelů, vystavování objednávek a jejich následná kontrola
  • řízení výše skladových zásob
  • podílení se na marketingových aktivitách
  • sledování cen a sortimentu konkurence
  • vedení statistik prodeje
  • výběr a návrhy nového zboží

Požadujeme:

  • praxi v oboru nákupu minimálně 2 roky
  • VŠ/SŠ vzdělání
  • komunikativní znalost AJ
  • uživatelskou znalost PC
  • znalost systému K2 výhodou
  • flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, dobré vyjednávací a komunikační dovednosti,
  • zodpovědnost, organizační schopnosti, samostatnost

Nabízíme:

  • Práci na HPP kousek od centra Olomouce
  • Práci v mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející nadnárodní firmy
  • Možnost kariérního růstu
  • Mobilní telefon
  • Motivující platové ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity
  • Plat 20.000,- kč - 35.000,- kč hrubého

 

Košík 0 Kč 0

Naposledy
prohlíženo

Zatím jste si neprohlíželi žádné produkty.

Uživatelská sekce

Přihlásit
nebo registrovat