Reklamace v Brasty

Vaše absolutní spokojenost s našimi produkty je naší prioritou a moc nám záleží na tom, abyste byli s nákupem na Brasty.cz vždy bez výhrad spokojení. V případě, že svou pozitivní zkušenost s nákupem budete sdílet i se svými známými, přáteli a rodinou, významně nám pomůžete v budování dobrého jména naší společnosti. Zároveň ale nemějte pocit, že u nás není prostor i pro negativní zpětnou vazbu. Je tomu právě naopak. I přesto, že náš sortiment pochází z ověřených, spolehlivých zdrojů a tvoří ho originální produkty od uznávaných světových značek, které se pyšní svou precizností a kvalitou, nic není dokonalé. Je nám jasné, že stát se může cokoliv, bez ohledu na to, jak luxusní, krásné a v případě hodinek i bezporuchové produkty prodáváme. 

Bez obav se na nás obraťte se stížností nebo reklamací i kvůli sebemenšímu detailu. Každá vaše negativní zkušenost je pro nás velice podstatná, abychom do budoucna zamezili jejímu opakování a především zabránili tomu nejhoršímu, ztrátě zákazníka. Vašich podnětů si velice vážíme a uvědomujeme si, že pouze tímto způsobem můžeme naše služby i nadále zdokonalovat a získat si vaši plnou důvěru. 

Máte-li pocit, že zakoupený produkt z nějakého důvodu nesplňuje slibované, tedy neodpovídá popisu, kvalitě nebo nedisponuje uvedenými funkcemi či obsahem, ihned kontaktujte naši společnost na telefonním čísle +420 581 580 660 nebo na e-mailové adrese  info@brasty.cz. Můžete si být jisti, že váš reklamační návrh pozorně vyslechneme a budeme k němu přistupovat s maximálním porozuměním. Spolehněte se, že vynaložíme veškeré úsilí, abychom nepříjemnou situaci promptně napravili a naše omluva za vzniklé potíže je vždy upřímná. 


Prohlédněte si zboží v akci


Přesto si vás dovolujeme upozornit, že reklamační nárok lze uplatnit pouze v době záruční lhůty. Tato doba trvá 24 měsíců od převzetí zboží (u bazarového zboží je tato doba zkrácena na 12 měsíců), s tím, že toto období může být prodlouženo o dny, kdy bylo zboží v záruční opravě. Pokud nebude dohodnuto jinak, reklamované zboží v původním obalu doplněné o popis závady a kopii dokladu o nákupu lze poslat nebo osobně donést na adresu Velkomoravská 479/19, 779 00 Olomouc, sídla společnosti Brasty a reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Není jediný důvod, proč se reklamace v Brasty obávat. V případě oprávněného návrhu na reklamaci, například pokud má zboží odstranitelné, ale i neodstranitelné vady bránící řádnému užívání, má každý zákazník právo na odstranění závady či výměnu, případně na přiměřenou slevu z kupní ceny a nebo dokonce právo na odstoupení od kupní smlouvy a také náhradu nákladů spojených s reklamací.